Ağrı değil aslında arkadaşlar acıyor desem daha doğru olur . Öksürürken,hapşırırken ,sağa sola dönerken,otururken sol böbreğim acıyor neden olabilir yaşayan var mı 37+6 haftalık gebeyim yarın randevum var doktora soracağım ama merak ettim aranızda yaşayan var mı diye