Bende buna benzer bir post açmıştım ama benim bebeğimin kalbi 100 ve 90 lara düşüyordu bi doktor derin uykudadır dedi diğeri harekete tepki veriyor normal dedi. Sancım çıkmıyordu. 2 gündür düzensiz sancılarım çıkmaya başladı. Baya göbeğimde aşağıya düştü sizinki çok normal kalp atışı en düşük 120 deniyor zaten