Selamün aleyküm arkadaşlar size sorum olacak bu hesabı gebe olabilirim diye açmıştım belki ilerde lazım olur😇neyse geçen ay Kasım 16 ında adet oldum 6 gün gecikmem var kanda idrarda ultrason çıkmadı maalesef. Acikcasi midem bulaninca umitlenmistim üzüldüm biraz nasip kısmet tabi.Evliyim bı oğlum var doktor adet söktürücü yazdı. Yarın adet söktürücü kullanmaya başlıcam.Bu kadar hiç gecikmemisti ilerde nasip olur inşallah 😇