Hiçbişey olmaz Allah’ın izniyle korkma canım sen. Uçlarını boyamışsın zaten.
Tamamını Boyatmak için 4. Ayı beklemelisin.
Benim Dr um bu şekilde izin vermişti.
Artık moralini bozma bence bir işe yaramıcak. Bebişi de strese sokma.
Hayırlısıyla sağsağlim kucağına alırsın inşallah bebeğini