Kızlar sizde tutanlar varmı ekşi tatlı güzellik çirkinlik bulantı yada hiç olmaması gibi gibi şeyler sizde tuttumu 🥰 Kızlarımda 3.4 ay bulantılı geçti çok kötüydü sonra 2 kalp durması oldu kürtaj oldum onlarda hiç belirtim olmadı kasık bel ağrısı dışında . Şuan 5 haftalığım hiç belirtim yok göğüs ağrısı dışında birde parfüm kokusu rahatsız ediyor acı ekşili şeyler canım istyor hem korkuyorum yine kalp atımı olmazsa diye coraspirin içiyorum iğneyede başlacağız pazartesi ilk muaneye gideceğim gönül bu her meyveden tatmak istyor rabbim herkese önce sağlıklısını hayırlısını sonra gönlündekini nasp etsin 🥹❤️