KsedaGG Kızlar 38+3 teyim. Bugün çatı muayenesi yapıldı. 2 cm açıklık var. Nst sancı çıktı ama düzenli değil. Sizce bu gece gelir mi. Bir de yarın 8.30 da çağırdı çok heyecanlıyım 🥺🥺🥺
beyzzsenturkk KsedaGG sıcak duş al baya kaynar suda kalçana bastıra bastıra beline kalçana masaj yap sıcak suya otur eğil kalk yap
KsedaGG beyzzsenturkk ama ben doğurmaktan da korkuyorum 🥹 anlayamam ağrımı falan diye. En iyisi sabahı bekliyim. Çok teşekkür ederim
KsedaGG -cey-33 yaa çok heyecanlı değil mi . Yürü diyorlar ama ben korkuyorum çıkacak gibi her an hissediyorum 😅
KsedaGG Melodimm yok karnım düşmedi. Sancı nst de çıktı ama düzenli değil dedi doktor. Ben öğlen bir ağrı hissettim alt karnımda. Hafif ağrım var şuan sadece