cansureis kızlar merhaba reglime 8 gün var innovita erken gebelik testi yaptım böyle çıktı ben mi çift görmek istiyorum yoksa varmı ve bu testte yanılan varmı regle 2 gün kala tekrarlıcam ama yinede bi heyecanlanmadım değil.
Zeyna27 cansureis bende 2 gün üst üste yaptım böyle çıktı Daha kan vermedim adetim normalde pazar günü ama tekrar test yapsam mı bilemedim yumurtlamadan kaç gün geçti
1prensesannesi__ cansureis var gibi asko bi gun ya da 2 gun sonra tekrarla varsa koyulasır mutlaka 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 bana haber ver
Ecexxxxxx cansureis var var hayırlı olsun 🙏🏻 testi sabahları tekrarlayın koyulaşacaktır ikinci çizgi💘
cansureis Zeyna27 yumurtlamam erken oldu adetten 5 gğn sonra 13 gün geçti galiba sizdede var görünüyor inşallah gebesinizdir🤩
Zeyna27 cansureis bilmiyorum bu kadar hassas mı acaba bu testler tekrar farklı marka yapıp negatif alırsam çok üzüleceğim
cansureis NNffss çokta erken gitmek istemiyorum sonra yok kimyasal olabilir yok bilmem be derler üzülürüm 🥹
Mervetns cansureis erken testlerden alın Ecemsi tabiki olmalısın. Bence bu tartışma konusu bile değil. Bir bakteri bile ölümcül sonuçlar doğurur. Çok tehlikeli!
cansureis Mervetns Erken test zaten bu ama bu markanın yanılttığını gözlemledim forumun eski konularına baktım