momof3 amin canım çok teşekkür ederim, herşey normal demişti üç hafta önce son kontrolümüzde doktorumuz, tekmeleri vs iyi, sadece karnımın aşağı indiğini hissediyorum, ve iki defa vajinamda baskı hissettim, doğuruyorum sandım, normal mi acaba? Şuan 31+5 olduk