Maya_arya Merhabalar bugün ikili tarama için kan verdim haftaya sonuçlar çıkar dediler ama şimdi e nabızda bi kan sonucu gördüm anlayanlar var mı değerlerden
mombarbie_ Maya_arya bu değerler yorum yapmak için yetersiz doktorunuzun ekranında risk tablosu oluyor bu değerlerle karşılaştırarak kendileri size risk tablosunu açıklıyor 😊
Maya_arya mombarbie_ teşekkürler belki benim gibi sonuçları çıkan vardır dedim ilk gebelik pek anlamıyorum bu taramalardan da 🙂
mombarbie_ Maya_arya önemli olan doktorunzudaki tablo sonuç göstermeye gittiğinizde degerlerinizle karşılaştırıp size açıklama yapacaktır ✨️
Tazeannebirsi Benim bu değerlerim çok düşüktü. Kaç kez yenilediler testi sorun var diye. Ama risk tablosuna baktılar değerler gayet iyi sorun yok dediler. Önemli olan tablo