Ahhh ben canım, bebeğin hareketlerini hissettiğim günden beridir yani(18.haftamdan beri) hep aşağıda hissediyorum kendilerini.. alt karnımda rahme yakın bazen kasıklarıma yakın da olduğu oluyor.. 29+1 haftalık olduk halen göbek deliğimin üstünde hissedemedim. Geçenlerde bende bu konuyla ilgili post açmıştım ama gayet normal olduğunu 31-32.haftalar da yavaştan yukarı da hissedeceğimi yazmışlar. Bebeğin içerde yeri henüz geniş olduğundan aşağı doğru hareketlerde yapabiliyormuş muhtemelen ayaklarıyla aşağıya doğru vuruşlar yapıyor.. 2 ocakta doktor kontrolüm var gidince doktoruma soracağım sebebini merak ediyorum