Basinc canım bende 38+5de 2 gün hissetmedim gittim ama evde kalp dinleme cihazı vardı bebişin kalp atışlarını eşimle dinliyorduk. Ama hareket yoktu. Doktora gittik hareketlerini hissetmiyorum diyince panik oldu ama kalp doppler cihazı ile dinliyoruz diyince rahatladı o gün az az su gibi ıslaklık geliyodu çamaşırıma ama çok fazla değildi megersem suyum gelmiş o gün doğuma alındım.bence yinede git ihmal etme derim