Sevinc-Berna87 Kızlar yarin 5+0 olucam bugün Kahverengi leke geldi sizce hastaneye gitmem gerekiyormu ama bikere geldi dahada yok gelmedi
19931994 Sevinc-Berna87 bende de ara ara geliyordu sıkıntı olmadı çok şükür ama önümüzdeki hafta doktora git ve söyle tedbir al eğer bir şey varsa kendini gidene kadar hiç yorma 🌸 benim tüp bebekle olduğu için doktorum progestan fitil kullandırıyor şu an .
Ebruebos Canım doktora git benim ilk geldiğinde azdı önemsemedim sonra çoğalmaya başladı ara ara geldi sonra düşük tehlikem varmış progestan kullandım ama maalesef 8. Haftada gelişimi durdu. Mutlaka git bence