HayaLim_Panbik Az once dr dan geldim alttan ultrasonla bakdi hamd olsun keseyi görduk ama bebisi goremedik😔 dr dedi bu haftalarda nirnal cunku cok yeni dedi. Israrla cok sordum yeni yilda tekrar gel ozaman kan ve idrar verirsin dedi. Yogundu kadin. Dua edin canlar
Kayalp HayaLim_Panbik benimde 6+6 dayım şimdi geldim kese var kese büyümüş ama bebeği göremedi 1 hafta sonra gel dedi
35ebru HayaLim_Panbik çok normal korkma, ben ve çevremdekilere de kese var bebek yok denildi …simdi onların bebeleri kucakta…içini ferah tut
Sevgiongun HayaLim_Panbik Benimde 7. Haftada belli olmuştu bebek kalp atışı bile birlikte içini ferah tut yinede 🤲🏻
HayaLim_Panbik Kayalp ya ven ilk hamileligimde gorunmusdu diye biliorum. Anne pasaportuna bi bulup bakmam lazim. Ne bilim canim sikildi oyle
HayaLim_Panbik 35ebru ay insaallah canim. Benim tereddutum sanki ilk bebegimde erken gormusdum kesenin icinde. Bide kan fln almadi bi dahaki geldiginde hem kontrol olursun hemde hepsini yapariz dedi. Anne pasaportuda vermedi
Maybaby Sıkmayın canınızı normal demisse öyledir 🌸bende 6 haftalık diye gittim keseyi gördük bebeği görmedik 5 haftalikmis geç döllenme oluyor 7 haftalıkken gittim 6 haftalık göründü bu kez kalp atışını gördüm korkmayın daha çok yeni 😍
HayaLim_Panbik Maybaby canim vesvesemi ettim bilmiomki. Su sira hayatim tepetaklak ve olumsuz ne varsa en agirini birlijde yasiyorum ondan bilmiom iste. Insallah bi dahaki gittimde kalp atisinida duyarim😍
HayaLim_Panbik 35ebru esimin tutarsiz davranisi yedi bitirdi beni . Anlamior illa bu kis kiyamet tr ye gidelim dior. Halbuki 2 hafta sonra kesin dr a gozukmem lasim
HayaLim_Panbik Sevgiongun amin canisi amin. Asiri uzuntu ve yogun keder yasiyorum kacgundur…nasil atlaticam bilmiorum..az once esimle tartisdik aldir diir bana bide utanmadan. Cok agliyorum cok😭😭😭
HayaLim_Panbik Kevserblt amin canim amin. Yeni yilda tekrar gidicem o zamana kadar icim icimi yicek artik🤷♀️