cansutekgul Kızlar günlerdir hatta haftalardır sucuklu tost çekiyor canım ama öyle böyle değiş tutuyorum kendimi hiç yiyen oldu mu 🥺🥺🥺🥺🥺
tugbadurmaz34 cansutekgul canım çiğ şeyler yasak pişirip ye bir şey olmaz ben yedim herkes yiyor yani
teachermom1 cansutekgul Haftasonları yiyorum ben. Korkmayın. Cumhuriyet markası var güvenilirdir, alın iyice pişirip yiyin. 🙃
Nuranbakay cansutekgul valla daha dün akşam yedin 😄😄😄 ara ara yiyorım ama dün sucuklu yedim eşim yaptı sagolsun 🤗😋😋
Eldgrn cansutekgul en başından beri herşeyi yedim önemli olan bildiğin yerin temiz ve güvenilir olması yiyin yani boşuna eziyet etmeyin kendinize
Tontikinannesi_ Bende aynı böyleyim normalde sucuga bu kadar düşkün değilim ama canım tost istiyor birde dışarda olanlardan ama maalesef yiyemiyorum bnde 29 haftaligim
KuzeyinAnnesi10 cansutekgul yiyorum daha bu sabah yedim 37 haftalığım başında beri yiyorum pizza da yiyorum
KuzeyinAnnesi10 cansutekgul güzelce pişir dedi doktorum bana pişmiş yiyebilrisin dedi kokoreç bile yiyorum
Edakrpnr_0 cansutekgul ben yedim geçen günde yedim hatta 39 haftalığım az miktarda ye bence birşey olmaz diye düşünüyorum