Kayalp Kizlar 6+6 haftaligim kese var ama bebek gözükmüyor dedi kese büyümüş dedi 1 hafta sonra gel dedi boş gebelik mi acaba
Musemma06 Daha erken çok küçük gözükmemesi çok normal bende de gözükmemişti 6 +4 de iki hafta sonra gittim 8+3 de gördüm