Yenianniss- Ya Recep beyde iyiydi aslında ama bişey söyleyince bazen azarlar gibi cevap veriyordu bende bu sefer farklı doktora gitmek istedim ama doğuma 17 bin demişler bi arkadaşımda hayat hastanesine gidiyordu fazla abartmışlar normal 20 bin askeri indirimde 17 olur demişler 🤦🏻♀️ Ben devlete de gitmeyi düşünüyorum Pelin hanım varmış bi yarın kontrole gidicem acaba devlette sezeryana nasıl yapıyolar burası odaları nasıl hiç bilmiyorum