Canım bende 22+6 ikiz hamişim senim haftalarında benimde oluyordu arada sırada çok çok fazla mide bulantım olduğu için yemek yemediğimden oluyordu sanıyordum ama kanım çok düşükmüş demir ilacı kullanıyorum o zamandan bu yana kanım yine bile çok yüksek değil bi baktır bence sende yanında devamlı atıştırmalık bişeyler bulundur