Bende aynı durumdan muzdaribim malesef kaç aydır hep aynı pozisyon 36+6 yız bugün gittim kontrole gene aynı sezeryan yolu görünüyor doktor bu saatten sonra zor döner diyor ama etrafımdaki insanlar doğum anında bile dönebilir diyorlar lakin en fazla 40. Haftaya kadar bekleriz dedi doktorum o kadar kendimi normal doğuma hazırlamıştım büyük hayal kırıklığı oldu hayırlısı böyleymiş bilemeyiz 2. Bir doktorun görüşünü almak istiyorum gidebilirsem bakalım