Silaybooo123 Arkadaşlar bugün çok şükür 6+1 olduk amma velakin bende ne bir mide bulantısı ne başka hiç bişey yok normal mi yani bu 😂😂
Gzlhn Silaybooo123 ağzını hayra aç kız bulanmasın işte daha ne istiosun psikolojim bozuldu bulantıdan kusmaktan 7+3 teym 2 haftadır öğürmekten helak oldum bide 27 aylık oğlum var ne yemek yapabiliyorum ne cocuguma bişey yedirebiliyorum destegimde yok bazen çocuğum bile kokuyor burnuma eşimi dün akşam yanımdan kovdum kokuosun diye ay cok fenayım
Silaybooo123 umrumdadegil ya 😂😂 bebeğim iyi olsunda ben çekeyim ya bu ikinci gebeliğim ilki malesef kimyasal gebelikti Rabbim tekrarını yaşatmasın
Oyku60 Bende 5 haftalık oldum bugün sabahları sadece çok az oluyor aman olmaz insAllah bosver kalp atışlarını duydunuz mu acaba
Silaybooo123 Oyku60 ben 5+4 te keseyi gördüm doktorum 2 hafta sonra bebeği ve kalp atışlarını duymak için kontrole gel dedi.
Silaybooo123 umrumdadegil amin inşallah çok teşekkür ederim duanız için kimin duası kabul olur belli olmaz sağ olun 🌹☺️
Oyku60 Hayırlısı ile kucağımıza alalım insAllah sağlık li sıhhatli 🥰 Çok heyecanlıyim 2 hafta sonra için randevu aldım bende bakalım Dediğin gibi belkide annelerini üzmek istemiyor lardir 🥰
Oyku60 Silaybooo123 5+2 yiz şuan sabahlari migdem bulanıyor biraz benimde Hayırlısı ile bı kalp atışını duysaydim iki hafta geçmek bilmiycek
Anneoluyorumm00 Silaybooo123 şükret otur kız 😂benim berbat geçiyor yemek yapamıyorum bebeğim var bide bakmak zorunda olduğum eşim dışardan dâhi getirse midem bulanıyor şimdiden 4 kilo gitti bile
Anneoluyorumm00 Silaybooo123 âmin canım hamileliğin tadı kalmıyor canım başımı yerden kaldıracak Halim yok inan ki ilk hamileliğimde de vardı 4 buçuk olunca geçmişti o zaman hamileliğimin tadına vardım
Silaybooo123 Anneoluyorumm00 evet ama ben korkudan daha sevinemiyorum da ilki kimyasal gebelik ile sonuçlandı bu kez korkuyorum Tabbim yaşatmasın tekrarını
Anneoluyorumm00 Silaybooo123 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşALLAH 🤲 canım daha erkende 7 haftada falanda bulantı başlıyor inşALLAH sen yaşamazsın rabbim yardımcın olsun inşALLAH 🤲