Kızlar merhaba 30. Haftaya dün girdim devlet hastanesi takipliyim ilk hamileligim bugün doktor randevum vardı ama doğum seklini sormayı unuttum sizce bunun için erkenmi doktor da birşey söylemedi çok pişmanım unuttuğum için acaba ayrı başka bir doktora gitsemmi yoksa diğer ay kontrolümu beklesem