Kızlar merhaba ben şuan 31. Haftamdayim haftaya ücretsiz izni hak kazanıyorum ücretli izin parasının ödenmesi için nereye başvuru yapmalıyız doğumdan sonra mi yatıyor bu para bı yere başvuru yapmam gerekiyor mu yoksa doğum olduğunda direkt sisteme giriliyor mu bilgisi olan varsa aydınlatırsa sevinirim