Serpillll Kızlar ben 8. Haftamdayım.Dün saçımın uçlarını boyadım sonra pişman olup beş kere yıkadım bebeğime bi zarar gelmiş midir?Çok üzgünüm şuan
Gzmburcu Serpillll ben de boyatmak istiyorum doktoruma demiştim oda kesinlikle dip boya yapma demişti ben uclarını demiştim diple cok temas etmeyecek sekilde ve kokusuna cok maruz kalmayacagın şekilde olur ama cok sık olmamak şartıyla bende daha boyatmadım doğuma yakın boyatcam 9+1 im
Osse Serpillll uçlarına yaptıysanız birşey olmazki saç diplerinden derisi emiyor kimyasalı uçlarından emilmiyor
Zu_esk Serpillll bende istiyordum boyatmak ama doktorum izin vermedi çok zararlı olduğunu söyledi bi doktorunuzla görüüşün derin
Serpillll Ben şuan kahroluyorum sadece uçlarına yaptım ama bebeğim çok küçük😢😢saçlarımda çok uzun uçlarından etkilenmemiştir inşallah kokusu gitsin diye defalarca yıkadım 😢😢bebişime bi şi olmuş mudur bilmiyorum
Mir Serpillll endişelenme Allah’ın izniyle bir şey olmaz zaten uçlarıymış. Kokusu rahatsız ediyorsa saçını sar kokusu gidene kadar. Ama komple boyatmak iyi değil kına deneyebilirsiniz uçlarına falan ☺☺
Serpillll İlk boyarken keskin kokusunu da aldım ama on dk da boyadım hemen nasıl bu kadar duyarsız olabıldım bılmıyorum şuan çok üzgünüm😢zaten yıkamaktan boyada kalmadı bı daha da boyamam😭😭
Gzmburcu Serpillll uçlarına sıkıntı olmuyır canım doktorum izin vrdi bana da uçlarına yaptırabilirsin diye kendini yiyip bitirme güzelim
Yayla Canım kuaförler bile 3 ayı geçmeden boyamıyor. Nasıl bayadı kuaförün. 3 aydan sonrada organik boyayla boyanıyor benim doktorum kesinlikle boyatmıcaksın dedi