Yarın sabah gebelik aşısı yapılacak.
Salı günüde transfer.
Aşı Nasıl, nereye yapılacak hiçbir fikrim yok.
Hemşiremin tek dediği transfer gibi olacak ama embriyo yerine sizden alınan kanla karıştırılan çatlatma iğnesini enjekte edicez dedi.
Tek başıma gideceğim hastaneye. Sonrasında ağrı sızı oluyor mu?
Yaptıranlar bilgilendirebilir mi?