Kızlar 36+1 haftadayız. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Bebeğim 3,5 kg olmuş ve yaklaşık 2,5 hafta önden gidiyor. Doktorum çatı kontrolü yaptı. Bu hafta gelirse normal doğum yapabilirsin ama iri olduğu için sonraki haftalarda normal doğum olasılığı biraz zor dedi. Kemiklerin birbirine yakın kafası çıkarken zorlanma ihtimali yüksek dedi. Benzer durum yaşayan var mı nasıl sonuçlandı? Tecrübelerinizi merak ediyorum. Hep normale odaklanmıştım biraz stres oldum bu kontrolden sonra😞