taze-anneady Hamileliğin ikinci ayında ani krampların girmesi ,çok ayakta durunca kasık ağrısı , bel ağrıları, ara ara baş ağrısı normal bir şey mi başka bir şey olmasından korkuyorum. Ve bu aylarda yürüyüş zararlı mı günlük 3 bazen 5 km arası yürüyorum .
Mrvizmrli Yasadıklarınızın hepsini bende yasadım ve şimdi 7 aylık oldum rahminiz bebeğiniz için kendini hazırliyor kramplarınız gayet normal ben o aylarda magnezyum kullandım ve çok işe yaradi doktorunuza danışarak kullanın baş ağrınız içinde demir takviyesi kullanmanızi tavsiye ederim mutlaka yoksa geçmez ben hala kullanıyorum ve cidden çok etkisi var özellikle normaldede kan değerleriniz düşükse çok baş ağrısi çekersiniz hatta günlerce sürebilir
taze-anneady Mrvizmrli teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Normalde demir eksikliğim var demekki baş ağrısı ondan .🌸