ahsenelaa hanımlar nette görmüstüm mandalina kabugunu sıcak suda bekleyip çay gibi içmek öksürüge iyi geliyormus denemekten zarar olmaz diye düşünüyorum hepinize şifa olur insallah Rabbim tüm annelere saglık versin
YeniGelinMeselesi Mervs aynı evin içinde mecbur geçiyo benden de eşime geçti maalesef iyi yine çabuk atlatmışsınız ya ben pazartesiden beri çekiyorum karnım ağrıyor artık öksürmekten
Sevil0404 YeniGelinMeselesi Çok geçmiş olsun ama 🥺Bitki çaylarını (ıhlamur dahil) çok dikkatli kullanmalısın. Hatta bence hiç kullanma haftaların çok erken daha riske atma derim alternatif olarak sıcak suyun içine limon ve bal karıştır iç daha sağlıklı ve risksiz en azından 🌸