Acemiannedenterfi Kızlar oğluma hiç bişey yapamadım yani çikolata hediyelik gibi şimdi kızıma yapmak istiyorum çikolata ikramlıklar 6 ay kınası 😂 başka neler oluypr
Minigiim-vebenn52 Acemiannedenterfi ay 6. Ay kınası bende istiyorum burda gördüm bende izledim yutubdan gereksiz ama hoşuma gitti eğlenceli 🤣 aile arasında yapmak istiyorum
Acemiannedenterfi Minigiim-vebenn52 aynen bende geteksiz ama yapıcam banane ya 😂 çok israfa girmeden bebek çikolatası yaptırıcam ilk başka neler var acaba 😂
Minigiim-vebenn52 Acemiannedenterfi bende tredntoldsn baktım çikolatalara da emin olamadım 300 küsür 100lüsü. Bide buradaki pastanelere sorucam başka bişi yok ki odayı süslicez bide isimli hastane çıkışı için tulum yaptırdık bu kadar