Adetime 10 gün kala lekelenmem oldu kasıklarımda ve sırtımda adet olacakmış gibi bir his vardı lekelenmem birkaç gün devam etti doktor gittim beta 1.20 çıktı adetim 3 gün gecikince evde idrar testi yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan verdim beta 801 çıktı şuan 4 haftalık hamileyim belirtiler kişiden kişe değişiyor benim kasık Batmam göğüs ucu ağrım vs olmadı lekelenmeden şüphelendim ve tamamen hislerimle anladım 🥰❤️