1_prensesannesii 36+5im canım benim regl olacakmış gibi ağrılarım var bir de bebeğim toplanıyor çok onun dışında beni çokta engelleyen ağrım falan yok ama arada fena vuruyor ağrılar, nst de sancım çıkınca şüphelendiler muayene oldum 1 cm açıklığım vardı serum ve iğne yaptılar durdurmak için aynı zamanda 1 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Pazartesi günü tekrar kontrolüm var açılmamda ilerleme görünürse yatışım yapılacak. Serumun etkisi azalıyor gibi ama her gün ağrım bi tık artıyor ve aşırı idrara çıkıyorum doktoruma mesaj attım hatta cevap bekliyorum