11-02- içimi rahatlattıniz şuan teşekkür ederim.3 haftalıkken öğrendim gebeliğimi ve nokta kadar keseyi gördü . 1 hafta sonra leke geldi diye gittim yine keseyi gördü biraz daha büyümüş ama bebek yok henuz dedi. Bugün yine gittim 3. Gidisim kese dahada büyümüş ama geç döllenme olmuş bu bebek görünmüyor 15 gün sonra belli olur artık dedi. 3 seferdir keseyi gorupte bebeği görmemesi korkuttu benide . Boş gebeliktrn şüphelendim. Değildir merak etme görünmemesi normal şuan dedi