Mrvkurt
Çok şükür eşiminde benimde bir sorunum yok. 2 klomen 2 femara kullandım ilk klomen kullanımımda kimyasal oldu kürtaja gerek kalmadan. Sıra aşılamaya geldi ama biz çok erken diye istemedik ondan önce bi mfk deneyelim dedim bir aylık eş paketi aldık kullanıyoruz hala 1 haftalık hapımız kaldı . Hiç bir yan etki görmedik. adetime ise 4 gün var. Bu ay hacamat yaptırdım belime ve sırtıma sonra hemen pilatese başladım çünkü çatlatma iğneleri şişirdi beni bugün test yapayım dedim silik çıktı şimdi sonuç bekliyorum 🥹