Kubra_003 banada dediler ilk haftalar kese boş çocuk yok bi süre sonra kalbi yavaş atıyor dediler sonra 20 li haftalarda sırtında boşluk olabilir dediler 25.li haftalarda riskli doğum bebek her an gelebilir hazır ol dediler kilosu baya düşük çok çok zayıf küçük dediler 30 lu haftalarda kalp atışları yüksek çıktı ben çok korkuyodum küçük zayıf cılız sağlıksız bişiy doğacak diye son haftalarda bebek 4 kilo civarı iri bi bebek dediler ben hastaneyi değiştirdim doğumuma çok az kalmıştı o hastanede dediki tüm kontrolleri başka hastanede yaptırdın doğurmaya buraya mı geleceksin dediler 😂 son haftalarımda hastaneyi değiştim ve doğumumu yaptım 3.345 kilo doğdu uzun boylu zayıf bi kızım oldu çok şirin hiç bir şeyi de yok şükür
Bu arada erken doğum riski var dedikleri sancılarım 30 lu haftalarda başladı ve 30 lu haftalarda aylarca 1 cm açıklıkla dolandım ve sürekli 5 dk da bir doğum sancılarım geliyodu o yüzden her an doğum yapabilirim diye her hastaneye gittiğimde hastanede saatlerce beklettiler erken doğum riski olan bebek 40+4 de hastaneye gittim bebek gelmiyo benim sancılarım var alın artık dedim öyle 40+4 de sağlıklı bir şekilde geldi