Pamuk Premsesko Canim benim eser çıkıyor ama sonra negatife dönüyor.Onemli olan 24 saatlik idrar benim 24 saatlik idrar da protein kaçağı var ama normal tahlil de genel de negatif çıkıyor.
Premsesko Pamuk Çok canım sıkıldı ya. Şimdi doktora sonuçları attım. Ama çok büyük bir kaçak değildir demi sadece eser yazıyor. Beni en azından birkaç hafta daha idare eder 😞
Premsesko Pamuk Ben bugün tansiyonları da götürdüm genelde 12 13 geliyor sorun yok dedi takip dedi sevinmiştim ama üstüne bunu görünce mideme bir öküz oturdu
Premsesko Pamuk inşallah 🙏 birde keton yüksek çıkmış ama feci açtım baygınlık geçirmek üzereydim acaba ondan mı
Premsesko Pamuk Şekerim var ama çok dikkat ediyorum tokluğum en fazla 123 oldu yine de çıkması normal mi 😣 aklım hiç yerinde değil bugün çok sordum kusura bakma düşünemiyorum
Pamuk Premsesko Of valla bıktım biliyor musun? Benim de genel de 13 ve 12.Basim kalkmiyor bazen.Ustune birde gelişim geriliği eklendi.
Premsesko Pamuk Benimde başım feci ağrıyor az birşey yükselse. Şeker de var herşey üst üste geldi sanki. Nekadar gelişim geriliği var sende ?
Premsesko Pamuk Allahım en azından şu 34 ü görseydik. Gün geçmiyor ki yeni birşey çıkmasın bende aynıyım. 29 oldum bugün.