GulUmut hastane çantasında bebek için koyduklarımı sormuşsun canım sanırım ben yanlış anladım. Onu da yazayım hemen.
-Ben ağız bezlerini koymuştum onları hiç kullanmadım çünkü bebek öyle beklediğimiz gibi şaldır şaldır emmiyor🤨
-hırka koymuştum ona da gerek kalmadı çünkü üstünde battaniyeler vardı ve oda sıcaklığı fazlaydı
-emzik biberon hiç kullanılmadı zaten hastane onların kullanımına karşıydı
-giderken puseti götürdüm ama oğlum kucakta çıktı😝
-2 tane 5 li hastane çıkışı
-3 tane de tulum takım(tulum-zıbın-çorap-şapka-eldiven)koymuştum
Sadece 3 tane tulum takımı kullandım diğerleri öylece geri geldi