Kubraislekyay Adetim 6 gün gecikti kasık ağrım var beta bakmadım 3 gün önce silik çıkmıştı benim gibi olan var mı
turkan403 Kubraislekyay kan ver derim canm gebelik olabilir ben iki kziimda yaşamdm öyle bişi ama bel ağrısı gecikme ile ogrendm şuan da sağ kask agrm oluyo arada neyden kaynakli blmyom
KFeyza_ Kubraislekyay sol kaşık ağrım çok oluyordu benim gittim normal gebelik dedi doktorum gebelikte bazen tek başına sol bazen ikisi birden kasıklarda ağrı olabiliyormuş o yüzden tedbirli olun gidin öğrenirsiniz zaten 🌺
Pelsa Kubraislekyay benimde tam olarak aynısı 6 gün geciktim test yaptım silik çıktı yüklüyorum bi bakar mısınız
Kubraislekyay turkan403 benim önceki dış gebeliğimde herhangi bi belirtim yoktu beta değerim aşırı yükseliyordu ve kese va görünmüyordu
Tysem29 @Kubraislekyay canım mutlaka acile git kan ver netleştir benim de kasık agrım vardı dış gebelik oldu her kasık agrısı dış gebelik degil tabi ama önemli. Mutlaka zaman kaybetmeden acile git canım
Kubraislekyay Tysem29 deprem dolayısı ile kırsal kesimdeyim ilçede de hastane var ama çok küçük olduğu için Herşey bulunmuyor o sebepten merkeze gideceğim
Tysem29 @turkan403 Bu gibi şeylerde erken teşhis cok önemli ben sat beklemeden test yapıp erkenden gitmiştim acile iyi ki de gitmişim yoksa tüpüme zarar verecekti. İnsallah sizinkiler sağsalim doğar kucağınıza alırsınız canım 🤲🏻
Kubraislekyay Pelsa benim adet günümde üstteki gibi idi Salı yaptım silik bugün yaptım biraz daha net 2. Çizgi