Sefanur050820 Arkadaşlar 1 senedir bunu çekiyorum önce sırtımdan bir sancı vuruyor ve göğüs altımı sıkıştırıyor yaşayan varmı aranızda ve 1 senedir d-dinerim yüksek oksapar da vurukuyorum ama malesef aynı ağrıyı yaşıyprum
Minnakkurabiyeveannesi27 Sefanur050820 kardiyoloji ile görüşmenizi tavsiye ederim eğer bir doktor varsa değiştirmenizi öneririm oksapar yeterli gelmiyor olabilir
Zdncl Sefanur050820 bende hamileligmde oldu bu enox igne kullaniyorm kullandigimdan beri rahatladm ama baska doktora gözükmenizde fayda var sorun farkli olablr doktor cok önemli ben bu sorundan kurtulana kadar 3 doktor degistirdm malesef
Amineasya Sefanur050820 ilk hamileliğimde aynı şikayetle gittim d-dimer de yüksekti ama safra kesemde çamur varmış o ağrı yapıyormuş doğum sonrası ameliyat oldum ama d-dimere hiç baktırmadım şuan bi panik oldum o dönemde bana hiç bi ilaç verilmedi çünkü