Cem_re24 Yassey Ben de bugün 3 Ocak için günümüzü aldım, inşallah kızımı kendi doğum günümde doğuracağım çok heyecanlıyım 🥰
Deniz098 Yassey pazartesi günü gün verecek doktor Ocak ilk hafta demişti bakalım hangi gün olacak çok merak ediyorum şimdi o gün kaç haftalık oluyorsunuz
Hey123 3 ocakta 39+0 olacam İstersen adını yazayım dedi dr Ama plansız istiyorum şimdilik bakalım Önümüzdeki hafta bi daha bakalım duruma da 3 ocak olma ihtimali var
Defnesmom_ Yassey bana da doktorum 2-3 ocakta alalım gün seç dedi ben 2 ocak istedim :) 2 ocakta 39+1 oluyorum inşallah daha erken gelmez :)
kullaniciadi1 2 veya 3 ocak benimde ilk gebelik 40+2 olmul oluyorum sancım açılma vs yok sizce biraz daha beklemeli miyim normal doğum için doktor 3900 gr daha da beklesek zaten kilosundan dolayı yine sezeryan mantıklı olacak diyor
Yassey kullaniciadi1 canım 4500 a kadar normal doğum şansın var diyorlar bana öyle dedi doktor ama tabi senin çatın falan uygun mu bilmiyorum ben tam 39 oluyorum hatta doktora erken alsanız olmaz mı dedim😂illa normal doğum diye kendini zorlama bence ebem bu seferde alttan çok dikişin olacak bebek büyük olduğu için emin ol sezeryan bazen daha iyi dedi ve sancının gelip gelmeyeceği belli değil suni sancı çekeceksin ve h kolay değil ben yerinde olsam zorlamam sağlıkla sıhhatle kucağına alda gerisi hiç önemli değil canım bence