HappyDaisy Bebeğim bugün 8+1 oldu. Kalp atışını duydum her şey yolunda. Devlet hastanesinde gittiğim doktor yeterince bilgilendirmedi beni. Şuan çok kabızım, kasık ağrım çok, mide bulantım hiç yok. Siz de ne var ne yok? ☺️🥰
KFeyza_ HappyDaisy 9+0 dayım ağzımda tatsızlığı acılığı var o kadar. Bide sol kasıkta ağrı oluyor geçiyor o şekilde
EceNaz26 HappyDaisy 8+0 bizde bugün bebisimizi gördük kalbini dinledik. Yoğun mide bulantısı var onun dışında çok şükür iyiyiz 😊
Busra_27_34_ HappyDaisy 8+3 olduk bizde ilk kızım da çok fazla kusmam vardı ama bunda yok çok şükür kasik ağrılarım var oda zayıf olduğun için çok hissedersin dedi doktor onun haricinde kabızlık hak getire 😁 Ee bide mide ağrısı var 🥲
Suu34 HappyDaisy bende 9 hafta oldum bugun hic bi sekilde migde bulantısı yaşamadım ilk zamanlara göre biraz fazla iştahsızm o kadar
Busra_27_34_ HappyDaisy ay bende öyleyim kız öleceğim bide aniden böyle doğum sancısı gibi geliyor uzun süre gitmiyor
Cattu Bende de mide bulantısı kusma 8+1 im midem ağrıyor yanıyor bazen adet tarihime rastladığı için de kasık ağrıları biraz daha oluyor
Selensse Ben de 8 im geçen hafta kalp atışını duydum.benim de hiç midem bulanmıyor bikaç kere oldu sadece ama iştahım çok var hep açım canım da daha çok tatlı çekiyor
Selensse HappyDaisy benimde ya ben yine tutmaya çalışıyorum ama yine dayanamıyorum illa tatlı bişey yiycem 🥲
Poncik77 Merhaba bizde bugün 8.haftamıza girdik benim ayak bileğimin üst kısmında baldırında et kesmesi gbi hani spor yapınca ertesi gün bacaklarında ağrı oluyor ya aynı öyle bi ağrı var geçmiyor doktor vitaminleri çocuk alıyor ondan dedi bnm gbi olan var mı
Meliss_t 9+3 mide bulantısı en başından beri var ve hala devam ediyor kusmamak için direniyorum resmen henüz kusmadım ama midem sürekli kalkıyor 😔 hiç iştahım yok yemek yiyemiyorum yemek öncesi yemek sırasında ve yemek sonrasında her zaman midem bulanıyor kalkıyor 🥺 benim gibi olan yok mu