etizburcu ben ikinci gebeliğim de gazi üniversitesi hastanesinde yaptım,şimdi33+2yim yine oraya gidiyorum. Benim ikamet yerim Yozgat ama riskli gebe olduğum için prof perinatolog Deniz hoca var onun takibindeyim. Genel olarak hastane ve doktorlar iyi, benim doktorum ve ekibi de harika.