BUSRA-2121 Bb95 merhaba bende çok korkuyordum bugün yaptılar insan irkiliyor ama çok kısa sürüyor acı falan hissetmiyorsunuz 39+1 deyim bu arada nst de sancım çıkınca yaptılar çatı muayenesi
BUSRA-2121 Bb95 çok kısa inanın beş saniye falan heralde bende gözümde büyütmüştüm gerçekten korkmanıza gerek yok sadece irkildim oda çok normal ☺️
Kubra2707 Bb95 korkmaniza gerek yok sadece kasmayın kendinizi kanamada doktor olabilir dedi benim yaptiktan sonra 2. Gün oldu oda iki damla geldi ic çamaşırıma
Nalia Bb95 hiç korkmayın ben de geçen gün oldum rahat olursanız hiç hissetmiyorsunuz zaten doğum normal de olsa Sezaryen de olsa bu tekrarlıcak sakin durmanız lazım 🌸
birheyecanlikizannesi Bb95 benim de gözümü korkutmuşlardı zaten doktor elini jelleyip kontrolü öyle yapıyor ve inanın hiç acımıyor. Hiç gerilmeyin