Sibel_yay_46 Kürtaj olduktan sonra ne zaman gebe kaldınız ne zaman öğrendiniz ilk belirtileri nelerdi
sunshine_ Sibel_yay_46 4 Nisan da kürtaj oldum 9 mayıs son adet tarihim belirtim pek yoktu sadece kasık ağrısı vardı bi baskı vardı kasıklarımda o şekilde anlamıştım silik çizgi ile öğrenmiştim🌸
Handesel Sibel_yay_46 ben kürtaj oldum regli görmedim 50 gün söktürücü kullandım regli oldum sonra ki ay görmedim hamileymişim
sunshine_ Sibel_yay_46 o sürede adet dönemleri değişiklik gösterdiği için bilmiyorum ne zaman adet olacağımı bilemiyordum ben ovülasyon testi yaptım pik olduğu günden itibaren 13. Günde silik çizgi çıktı