Arkadaşlar bişey soracaktım Salı günü ben doktora gittiğimde 11+6 hamileydim doktor ölçüm yaptı 12+1 bugün cuma günü gittim cinsiyet için ölçüm yapmadı üç gün arayla gittiğim için sanırım bebeği gösterdi kalbini dinletti cinsiyet göremedik bugün de normalde 12 haftayım tam , ölçüm yapmadı ama verdiğim ultrason kağıdında 12 hafta yazıyordu kafama takılan şey Salı günü 12+1 yzodysa bugün ölçüm yapmadığı için mi direk haftamı girdi bebek iyi dedi gerçi bişe olsa derdi ,biraz evham yaptım sıkıntı yoktur dimi