Aslikocaer 12 haftalıkken filan cinsiyetini sordugumuzda bacak arasını dolu görüyorum ama sen progestan kullanıyorssun o yüzden kızlarda klitoris dediğimiz kısmı belirginleştiriyor dedi o yüzden bişey diyemiyorum dedi şuan 14. Haftadayız belki yinede erkendir ama siz böyle bi durumda karşılaştınız mı yada en net ne zaman cinsiyetimiz belli olurr 😊
deletedmom734 Aslikocaer canım kız bebeklerdede çıkıntı gibi durabiliyor ben 16 da öğrendim az sabret ♡ hayırlı evlat olsun inşallah :)
Madammutlu İlk gebeliğimde sürekli progestan kullandım ve prospan igne ama 11+6 da omurilik yapısından bebeğimin erkek olduğunu söyledi doktorum şimdi 18 aylık bir oglsuum var :) ve 14+5 hamileyim haftaya kontrolüm var. Yani ilacın bi engeli Yok cinsiyet öğrenmeye. Cinsiyeti suan belli iş doktorun uzmanlığına kaldı yanı canum inş öğrenirsin 🥰