Elff0 Kızlar çok kötüyüm burnum akıyor yanıyor bogazım yanıyor öksürüyorum halsizim hastaneye gitmeme gerek varmı sıcak limonlu su falan iciyorumda fayda yok geçmiyor nabıcam
n_moglu Bal, zencefil, limonlu ıhlamur. Ihlamur ılıyınca hepsini karıştır çok iyi geliyor 2. gribimi de onunla atlatmak üzereyim çok şükür. Çok geçmiş olsun.
Elff0 n_moglu ne kadar sıcak şeyler içtiysem dahads kötüleşmeye başladım gün geçtikçe bebeğe gribin bi zararı varmı onun için korkuyorum
n_moglu Elff0 bunu ılık içmeni öneririm ama günlerdir geçmeyen hiç iyiye gitmeyen bir gripse mutlaka doktora görün kanında enfeksiyon varsa bebeğe zararı olmasın