Elo__35 benimde artmıştı 4. Haftadan 30. Haftaya kadar kustum artık dayanamaz hle geldim ilaçlarımı bile çıkarmaya başlayınca doktoruma söyledim mide koruyucu yazdı şuan düzeldim 1 aydır yanma bulanrk yok son aylarda mide daha fazla yanıyo gebelik reflüsü oluyomş mide yandıkça kusturuyo doktoruna söyle mutlaka
Ben rennie gaviscon hepsini denedim çözümü olmadığını düşünüyodm ılık sütle rahatlatıyodum ama mide koruyucu geçirdi