Duygumommy Merhaba arkadaşlar, gebelik şekeri için endokrine gidince tiroid ilacı kullandığım için doktor bebekte iyot eksikliği yaşanmaması adına iyot takviyesi önerdi. Kullanan var mı sizlere sormak istedim🌺
Aselikoo Duygumommy bende kullandim 1 ay kadar tiroit ilacida kullaniyordum ayni zamanda degerim normale donunce biraktim
KFeyza_ Duygumommy canım benim bildiğim ve araştırdığım kadarıyla sadece tiroid hastaları değil sağlıklı insanların dan belirli düzeyde iyot alması önemli Canan karatayda açıklama yapmıştı ben doktoruma sordum sıvı olarak günde bir bardak suya bir damla kullanıyorum zararından çok faydasını gördüm gebelik öncesinde de kullandım ben stresim kaygım azaldı beynim sakinleşti sanki öyle söyleyeyim o yüzden dozajını kaçırmadan kullanmak bence çok önemli bırakın bebeği ben kendimde deki değişikliğe şahidim
Aselikoo Duygumommy aylik kan veriyorum zaten duzenli tiroit hapini kullandigim halde dusmeyip yukselince takviye olarak veiriliyor
Gizemgizm KFeyza_ ben de Canan hocanın açıklamalarını takip ettim. İyot da kullanmak istedim ancak bende hipotiroid olduğu için emin olamadım. Sizde tanı neydi? Bir dahaki randevumda ben de doktoruma sorayım kullanabilir miyim diye.
KFeyza_ Gizemgizm bende herhangi bir tanı yok canım ben kendim başlamıştım hamile kalmadan 1 yıl önce baya sağlıklı dikkatli beslenmeye spor vs sonra başlamıştım iyot kullanmaya da öyle bütün değerlerim çok şükür normal bi sorun yok ama dediğim gibi Canan Karatay kullanın diyor normal insanlara da Öyle kullanmaya başlamıştım çok rahatlatttı beni tuz kullanmam azaldı mesela önceden ekmek içine tuz koyup yerdim yemeklerde hunharca tuz koyardım bunlar hep düzeldi
Duygumommy Aselikoo benim değerlerim normal ama emzirme dönemi de dahil iyot ihtiyacı artacağı için endokrin doktoru önerdi, kendi doktoruma da danıştım kullan dedi, şifa olsun bizlere ve bebişlere inşallah🤲🏼🌺
KFeyza_ Duygumommy zaten canım toplum olarak maalesef okadar gerideyiz ki insanlarımızı doktorlarımız da bilinçlendirmiyor Canan Karatay hariç bazı bi kaç doktor var öyle gerçekten iyot çok önemli 🌺 size de şifa olsun