C34 Bugün tam 7 haftalık oldum dün hastaneye gittim özel memorial hastanesi doktorum muane ettiğinde kese gördü ama bebek yoktu . Olabilir geç döllenme olabilir dedi progasan kullan dedi dün gece kullandım uyudum . Şimdi hafif bir kanama değilde pembemsi bisey geldi nedir bu başına gelen var mı
mervemurat16 C34 bir doktora görünün kanama alanı oluşmuş olabilir genelde pembe kan sonrası normal kanama veya lekelenme olabiliyor.
tgbmerve C34 canm benim Dr unu ara hızlıca , tekrar muayne edebilir kanın nerden geldiği önemli ve kanamayı istemiyorlar düşük tehlikesi oluyor , iğne başlayabilirler bende haftalık iğne kullandım bıraktık yoğun kanama başlayınca günlük iğneye gectik