Kızlar varmı yaşıyan bende spiral var çok güvenmesemde ama galiba gebeyim test yaptım 5 gün önce ama negatif şöyle arar ara leke tarzı bileşler görüyorum ve sol kasıklarda akşamları uyurken baya agrı yapıyor ilk gebeligimde kasılarım batması uyutmaması mahfetmişti beni