Bana kimse birşey sormamıştı ya. Spinal oldum özel hastanede. Form doldur dediler doldurdum özelliklerimi. Hadi ameliyata dediler .5 dakkaya çıktım oğlumu kucağıma verdiler. Hadi gözün aydın dediler. Çok hızlıydı 😀 bende isterdim ama ilgi. Zaten oyuzden özele gitmiştim. Ama malesef. Birdaha orayı zaten tercih etmem