Madammutlu tunaanurr İlk gebeliğim 11+6 da belli olmustu kemik yapısından erkek demişti doktorumuz canım. Şimdi bende 14+5 haftalığım belli oluyor yani doktorun uzmansa haftaya kontrolüm var ama bence Buda oglus 🥰🤗😅